Foto


Fotografier


Byter till devote

Jag byter nog blogg till devote. Verkar mer lättsamt och roligare. Hoppas att jag kan få upp min lilla design och alla andra många saker som måste göras. Kommer komma med en länk när jag är klar.

Längtar tillbaka till det fria, underbara, härliga, vackra, lättsamma...

Vad skulle jag göra utan dig?


 
Du är snäll som en ängel och så bekymmerslös. En vän som alltid finns där när man kommer hem och stryker sig mot en när man inte mår bra. Du är en kurrande värmekälla på natten som gör mig trygg. En liten kropp som kan vara så värdefull och ömtålig.
Jag älskar min katt, pipen ♥

Marshmallows är så fluffiga och söta


Solnedgången fanns bakom oss och vi hade lite glöd kvar från grillen. Ett perfekt läge för att grilla marshmallows!Marshmallows är nog det enda jag kan grilla utan att det blir fel,
jag menar; det är bara att hålla de ovanför glöden och sedan vänta och äta...

Jag vet inte var jag är just nu





 

Why don't you say something


Her eyes were burning for something, but i still couldn't figure it out. There was something with her that just made her more and more interesting, but it was also more and more frustrating. She didn't say a word, but still she seemed so simple to understand. My mind was confused, and mixed with feelings I never felt before..

Lilla vackra svala




RSS 2.0