Det godaste jag vet

Jag älskar mat! Det är det vackraste som finns tycker jag. Därför tänkte jag visa min favorit-mat.

Skagen-röra blir jag glad av! Det är sååååååå gott!

Kall färskpotatis i sallad och lök. Perfekt till allt!
Som sagt: Mat är gott

Egen design på bloggen

Min design på bloggen är nu klar! Allt är eget material, dvs bilder. Har ju inget annat!

Nu när solen skiner fick jag lust för att teckna. Jag tecknar då och då när jag har lust. Tycker att det blir finare och man tecknar när man är glad!



Jag älskar mitt ritblock! Detaljerna med djuren är så söta och vackra! Det luktar också jordgubbar!!!

Man måste dö

Man måste dö några gånger innan man kan leva!
Dom dom dom dom dom dom
domdom domdom

Jag är en gris som gillar att springa

Regndroppar faller som tårarna gör

Sol och vacker blå himmel förvandlades till moln och regn.

Solen är som ett lyckopiller. När solen kikar fram bakom molnen säger alla: "Åh! Äntligen får vi sol". När molnen tar över himlen och regndroppar börjar pryda marken, blir alla ledsna och deprimerade. Stackars regn. Regnet vill ju inte skada någon.


Vad jobbigt det måste vara att vara en regndroppe. När man kommer till jorden flyr alla och in i sina hus, stänger dörrar och fönster. Regndropparna blir utfrysta. Inte konstigt att regndroppar faller som tårarna gör...


Små blåklockor som står gungar med i vinden

Jag har varit på landet och där finns det massor av blåklockor! Flera hundratals som gjorde hela gräsmattan blå. De är så vackra.



Om jag skulle vara en blomma skulle jag vara en blåklocka


BILD


Hej

Testar ett inlägg för min stilmall


Bla


Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0